waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Väntans tider

Publicerad 2022-07-18 16:13:13 i Allmänt,

Nu går vi i väntans tider dessa dagar. Skönt med regn så det känns okej att mest ta det lugnt 😋

(null)

Har en del att uppdatera på bloggen med fina resultat lite här och där 💚
Men just nu har det varit fullt upp med både roliga och jobbiga saker, så det får allt vänta. Men bjuder på en bildkavalkad i oordning🤪

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Sam (Waterstreams Paranoid) kom på besök med husse och matte 💚 Så nu har jag Bajen-shorts 😍 Tack igen 😘
(null)


(null)

(null)
Otroligt Sanna ord! 
Å tur att det "städats" lite, för ibland förstår man inte hur two-faced vissa är förrän man behöver skära bort det ruttna 🤘🏼 Men så skönt när det är gjort👍🏻

(null)
Festivalband i vanlig ordning 🤪

(null)
Alla tre älskade nya ställningen 💚
(Så nu har vi köpt två till 😂😂😂) 


(null)

(null)
Signe
 (Waterstreams Twice In A Lifetime)

(null)
Moncan- saknar dig så mycket 💚 Måste ses 😘

(null)
Badtunnan fylldes under festivalen 🥰

(null)
Hailey hade gjort mysfrukost till mormor på festdagen ❤️

(null)
Det gör sig bra med en schäfer på gården 💚 Indras bitstock kom väl till användning 😋
"Rookie" 

(null)
💚

(null)
Min 50 års fest blev så lyckad med Lost In The Pancake som spelade till klockan 01 i lilla Låsböle 🌸❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
Lost In The Pancake - bokade MIG när jag fyller 60 🤪
 Tack för den här kvällen! 
(Å kvällarna på trollingen. Var dock tvungna att avvika innan vi kunde säga hej då…. )

(null)

(null)
Indisk mat till lunch (å jag åt resterna på kvällen och dagen efter 😂😂😂) 

(null)
Trollingen hann vi med🥰 
(null)
Sju fiskar blev det. 
Tack till Team Lars Roberts Orkester för fisken, trevligt umgänge, dans och mycket skratt 💚
Hoppas vi lyckas ta oss ner till er :) 

(null)
Min 50 års present från Camilla och John 😍🥰 Wow säger jag bara!! www.K9steel.se
 
(null)
Varit på 5 dagars keramikkurs i Härnösand. Ett så härligt gäng med en otroligt passionerad pedagog. Tack till er alla för dessa dagar 🥰

(null)
Härnösand 🌸

(null)

(null)
Lite midsommarvy 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela