waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Grattis/congratulations

Publicerad 2022-02-22 10:06:12 i Allmänt,

(null)
Congratulations Helin och Ozzy 
💚😍💚😍💚
"Stolen from Facebook"
"We had a great weekend with my handsome boy Waterstreams Iron Man - Ozzy ( 9 month)
19.02.2022 at International Show in Tallinn (Estonia) - EX1, BOBJ, Best of Opposite with title Tallinn Winter Cup 2022 Junior Winner
Judge - Dina Korna (EE)
20.02.2022 at National Show - EX1, BOBJ, BOB
Judge - Boris Spoljaric ( HR)  
Ozzy is officially  brand new Junior Champion of Estonia!
Fotod Liina Toome"


(null)
Grattis Agnes och Doris till fina höfter.

Nu är 9 av 10 valpar efter Teddy och Himla röntgade, ett C och resten A eller B 😍 Tack till er alla som röntgar! 
💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela