waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor ocksÄ en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, trÀnas och/eller tÀvlas bl a i viltspÄr, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utstÀllning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag Àr sektionsansvarig i JÀmtland för welshklubben. Har genomgÄtt SKKs uppfödarutbildning, Àr SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tÀvlingssekreterare och söker stÀndigt ny kunskap. Jag Àr Àven certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund Àr mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vÀnda sig till mig för hjÀlp och stöd.

Team Waterstreams

Publicerad 2021-11-21 19:18:56 i AllmÀnt,

Vilken helg💚

Började veckan med att vara sjuk, nacken gav upp och smÀrta frÄn helvete sedan tisdagen.
Tove fick ratta bilen hela vÀgen till Sandefjord- "Àr vi framme snart" (citat frÄn Tove mÄnga ggr i bilen)
Lördagen tillbringades pĂ„ Norsk Spanielklubb i Vestfold dĂ€r Waterstreams Hail To the King debuterade i utstĂ€llningsringen med excellent och 1jkk. 
Waterstreams Jp Painkiller fick ocksĂ„ excellent. BĂ€gge fick fina kritiker 💚
(null)

(null)


Jag hade sjĂ€lv missat att anmĂ€la till den 🙈

(null)

(null)
SeU(u)Ch NOUCh Waterstreams Dreamer

(null)
Waterstreams Hail To The King "Birk"
💚 Hd A 💚
Grattis!! 

(null)
Sandefjord

(null)
I min tanke skulle hundarna sitta framför busken sĂ„ skulle vi ta kort. Men det krĂ€vdes en Niclas för att fĂ„ alla fyra pĂ„ samma bild đŸ€Ș😂

(null)

(null)

(null)
Jag och Niclas utforskade Sandefjord efter utstĂ€llningen och hittar nu till Kongens gate đŸ€Ș, men sĂ€mre i köpcentrumet 😂

NĂ€r jag sedan kom hem sĂ„ pajade ryggen helt och hĂ„llet. SĂ„ mycket sĂ„ att nacken knappt gör ont lĂ€ngre đŸ˜©đŸ˜­đŸ˜”. 
Satt i duschen och grĂ€t nĂ€r jag badade hund för att det gjorde sĂ„ ont. 

Men söndagens resultat gjorde resan vĂ€rt det. 
(null)
BIR uppfödargrupp med Hp 

(null)
Waterstreams Jo Painkiller föll inte denna domaren i smaken sĂ„  idag blev det bara ett VG. Men gladare hund i ringen var det svĂ„rt att hitta 💚 Tack Heidi för att du visar Primus sĂ„ bra đŸ„° 

(null)
Waterstreams Hail To the King blev Àven idag 1 jkk med excellent. Behöver lite tid pÄ sig.
(null)
Glad Ă€ven han đŸ„°

(null)
"Bill" Waterstreams Dreamer.
Det var skönare att sitta ner för ryggen- men ett helvete att ta sig upp 😔

(null)

(null)
"Aska" Waterstreams Heaven’s On Fire fick excellent 3jkk đŸ„°
(null)
Invalid försöker fĂ„ till ett championatkort och klarar inte ens att stĂ€lla hunden rĂ€tt đŸ€Ș

(null)

(null)
Aska 💚

(null)
Ny Norsk utstĂ€llningschampion blev 
SEU(u)Ch NOUCh Waterstreams Dreamer "Bill"

Tack Niclas för mÄnga skratt, all hjÀlp och stöttning. GRATTIS till HD resultatet.
Tack Silje för hjĂ€lpen i uppfödarklass. 
Tack Lise för paracet.
Tack Stig och Frank för att ni hjĂ€lpte mig att leta vĂ€rktablett och för trevligt sĂ€llskap. 

Tack till alla andra som gjort helgen trevlig. 

Grattis Tove till ditt cert och placeringar under helgen, och att du stĂ„tt ut med din rumskamrat som varken kan röra sig eller göra det hon brukar đŸ€Ș Å DESSUTOM snarkar đŸ™ˆđŸ€·â€â™€ïž


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela