waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Vi väntar valpar

Publicerad 2021-12-29 12:48:03 i Allmänt,

(null)

Don's Driving Miss Daisy 

"Himla"

e. SEU(u)CH N UCH DKCH(U) Welford's I'm Number One

u. NoJV-16  SeJV-16 SEU(u)CH Don's Delayed Devotion


har varit på dejt hos fina

"Pricken"
Welsh Wing All Time High
e. CIE SeU(u)Ch NOUCh Lv Ee Ch SE Vch RLD N
Waterstreams I Ted Bundy
u. SEUCh LD Startklass RLD N&F&A Se RallyCh SeVCh
Wermlandias Galadriel

Trots sin unga ålder har han bevisat sin arbetsvilja och samarbetsförmåga redan 💚  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi förväntar oss arbetsvilliga valpar och aktiva förare sökes till dessa valpar 💚

Valparna beräknas födas under vecka 5.

Himlas stamtavla
(null)


Pricken
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela