waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

En vecka kvar

Publicerad 2020-10-17 22:12:29 i Allmänt,

Nästa vecka går flytten går för Myran och Neils små. 
Eyes blev temat denna gång.  (null)
Temat skapades från "ögat" på denna valp 😍


Toalettträning 🤪👍🏻
(null)

(null)

(null)
Dennis (Ws Eye of the storm) funderar på vilka hyss han ska hitta på när han flyttat till Oslo 💚

(null)
Två söta fröknar. "Molly" (Haileys favorittjej) och xx(uppdaterar när Hailey vaknat för kommer inte ihåg vad hon kallar henne) 💚

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Spanar på framtiden ❤️❤️


(null)

(null)

(null)


Middagen med maken på lokala restaurangen avslutades med den här säsongens första snöfall för mig #usch 
(null)

(null)

Renoveringen av huset min barndoms bästa vän bodde i har ändrat utseendet totalt (taket lär ändras också). Så konstigt att se.  (null)
Tänk att det skulle sluta med att hon bor borta i Amerikat och jag lämnar barn på dagis här.. 
Synd att jag tappade bort henne på vägen💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela