waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

A dream came true

Publicerad 2020-05-18 20:58:46 i Allmänt,

Ibland måste man tanka energi på andra ställen än inom hund. 
Som säkert många vet älskar jag att vara kreativ och i helgen fick jag prova något som jag velat göra i 30-40 år, men aldrig gjort.

Jag har varit på drejkurs 💚😍

(null)

Resan började med en övernattning i en liten stuga i Ljusdal. Många skratt senare så somnade vi förväntansfulla på fredagen 
(null)

(null)


Så roligt, frustrerande och inspirerande på samma gång 💚
(null)

(null)
Mitt absolut första försök 😍🥰

(null)


(null)

(null)

Ett axplock av mina alster 😍
 
Vill göra igen 🥰
Hela tiden!! 
Nu ska vi smida planer.

Tack Ulrika! Vän, kollega, uppfödarkollega och härligt resesällskap. Tack för att du lurade i mig i poolen, att du lät dig övertalas till utemiddag. Att du väntade medan jag hämtade mer is 😂😂😂
Tack för en riktigt bra helg! 

P.s. Idag säger vi grattis till Zakk (Wallovas Interpol) som idag fyller tre år 💚🥂🌷 (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela