waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Underbara liv

Publicerad 2019-10-07 20:57:00 i Allmänt,

Turbo Luna leder inkallningsligan. Himla och Zakk tätt efter <3
 
 
 
Freya koncentrerar sig på matte och struntar i att de andra är på väg bortåt.
 
 
Fokus på att komma <3 Freya (Waterstreams Diamonds And Rust)
 
Starkt att komma hela vägen, när de andra drog iväg. Men sån är hon älskade Freya.
Zakk i full fart <3
Signe försöker hänga med
 
Freya på språng igen <3
 
Signe (Waterstreams Twice In A Lifetime) kan också fokusera <3
 
 
 
 
 
 
 
Det var lite "bitigt" i kinderna från början.
 
 
 
Vilken ynnest att ha en make som tar barnbarnen, så att jag får njuta i skogen <3 Han är värd sin vikt i guld <3 
 
Zakk (Wallovas Interpol) kommer också hela vägen <3
 
 
Kommer matte när du ropar, hälsar Signe 
 
 
Sen fort iväg och kolla vad som händer.
 
 
 
 
 
Signe välsignade Signe- vilken kärlek du väcker till träningslusten <3 
 
Waterstreams I Ted Bundy "Teddy"- min grabb <3
Teddy med näsan igång som alltid
 
 
Dotter och far på språng till matte <3
 
Freya först å Teddy sen
 
Även här två generationer, men Teddy och Freya i språnget <3
 
 
Två generationer on the run
Pappa Zakk har stort tålamod med sin telning.
 
Älskar benstomme och kropp på denna lilla karamell <3 Signe kommer att vara så rolig att komma ut på tävlingsbanorna med nästa år <3
Pipan älskar hon redan. Idag fick hon apportera lite också <3 
 
Men stilla och vacker vill man helst inte vara, så blev en bild där hon inte kunde välja full galopp hahaha.
 
<3 Utan dig Robert, så skulle livet vara mycket fattigare<3 Tack för all hjälp jag får! Tack för helgens bygge! Å tack för att vi har så roliga konserter att se fram emot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela