waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Årsmöte

Publicerad 2019-03-18 19:22:21 i Allmänt,

Helgen rusade iväg. Måååååånga mil blev det. Tur och retur till Jönköping. 
Welsh springer spaniel klubbens årsmöte. Tredje året nu i styrelsen 😍 Så skönt att träffa alla, med högt i tak och trevlig stämning 💚 Som det ska vara helt enkelt 👌🏼👍🏻
(null)
Jag fick med bästa ressällskapet en bit av vägen 💚 Hon förde anteckningar och "röstade " högt ja när det var röstning. 
"Mommo, ja hitta inte" viskade hon när hon såg att jag bläddrat till en annan sida. 

(null)
Himla (Don’s Driving Miss Daisy)  fick följa med och ha lite "egentid", vilket vi slarvat med. Så hon behöver följa med ensam på flera saker 💚
(null)

(null)
Kontrasten mot hemma 😩
såg dessutom två tranor- vilket är ett säkert vårtecken....
Men.... 
(null)

(null)
Våren kändes VÄLDIGT avlägsen, när jag t o m körde fast när jag åkte in på gården... 

(null)
Grabbarna börjar ligga närmare och närmare varandra i alla fall 💚


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela