waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Falun, Ws hundar och Himla

Publicerad 2019-08-19 17:42:27 i Allmänt,

Som jag sagt tidigare så är det hundar, Hammarby, hårdrock och vänner som vi lägger vår tid på 🥰
Nu har vi(jag) landat efter nästan en vecka i Falun. 
(null)
Tack Sabaton och vår Falunfamilj för i år 💚
"Syns" i december.
(null)
Brothers of Metal hade växt ur pubtältet i år.

(null)
Falunfamiljens läger 🤪

(null)
Pulled pork funkar till cheddarsåsen Micke lärde mig att göra 👌🏼

(null)
Blommorna hade klarat sig trots att vi var borta ett tag. 

(null)
Ada och Bjørn-Hugo frestar alltid med vackra bilder 🥰
Kuling (Waterstreams Dream On) och Storm (Waterstreams Second Base)

(null)
Arya (Waterstreams Arya Stark)
(null)
Arya har verkligen hittat SIN plats i världen! 
Tack för att ni älskar henne, Henrik med familj 🌷
Saknar henne, men det går bra 💚

Idag är det Himlas ett-års dag 🥰

Älskar denna mjuka lilla tjej,
Som bara älskar alla. Hon låter Signe hänga i svansen, lägger sig så att liten fröken får leka utifrån sin storlek 🥰
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela