waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Bill på semester

Publicerad 2017-10-31 11:51:38 i Allmänt,

Den här veckan har vi Bill hemma på kollo. Han tycker att det är både spännande och jobbigt. Mamma är fostrande och tycker att han ska lugna ned sig. Hans syster löper, men tycker inte att han är lika snygg som han själv tycker. 

Blev en suddig bild med snöinslag... men förhoppningsvis är han snart trimmad och redo för att bli ”ordentligt fotad” 💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela