waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Waterstreams My Bellatrix L "Ronja"

Publicerad 2017-07-24 17:11:16 i Allmänt,

Just nu är Ronja här på "kollo", när husse och matte tar lite semester.
Jag passade på att snabbklippa henne lite och fotografera henne såklart :)
Inte vackert klippt, men lite mer fason än inget i alla fall <3
 
 
 
 
 
I helgen hade vi en hel del av våra vänner på en "Summerfest" här.
Temat var musik/artist :P Vilka underbara människor jag har i mitt liv kan jag säga. Många skratt, härlig musik och flera timmar i badtunnan är heeeeelt underbart <3
Bjuder på en bild av galenpannorna (saknas dock en person på bilden)
 
Mår oförskämt bra <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela