waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Valpmys och penicillin

Publicerad 2017-08-29 20:48:30 i Allmänt,

Valparna fyller idag fyra veckor :)
Tiden springer iväg.
I helgen fick de prova att komma ut en stund <3
 
 
Små älskade bebisar <3 
 
 
 
 
Fnissade lite när de struntade i fällen och la sig så här istället. Kärlek kan det väl kallas <3
 
Freya (Waterstreams Diamonds and rust) låg under min stol på verandan.
 
Monster (Cukid's Junior) lapade också sol på verandan.
 
Teddy (Waterstreams I Ted Bundy) likaså..
 
 
 
Själv har jag lyckats med bedriften att få en njurbäckeninfektion, så livet känns ganska jobbigt just nu. Men tog mig till slut till läkaren så jag fick penicillin, så kanske blir människa igen om några dagar. Behöver hinna med en massa måsten som bara blir liggande just nu.. 
Beslut som måste tas, besked som ska ges och en höst som ska planeras.
 
Men nu blir det vila igen. Å snart alvedon igen, så både feber och smärta hålls lite i schack inför natten.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-29 21:48:09

Så nydelige!
God bedring!

Svar: Tack 😊
waterstreams.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela