waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

KORAD Tjh(Tullverket) Waterstreams Mantra

Publicerad 2016-10-30 21:52:00 i Allmänt,

 
 
Tänk att inget gör mig gladare än röster från förr.
Idag när jag gick in på bloggen hade jag fått meddelande från Ida som jobbat med Waterstreams Mantra på Tullverket 😊
Tretton och ett halvt år med hälsan i behåll 💚
 
Bifogar några bilder på en ung Mantra 💚
 
 
 

 
 
Nu hoppas jag att vi kan träffas 💚
 
 
 
 
Idag har Teddy, Vilja, Myran och Skrållan varit på utställningsträning på Torsta i hundhallen för att träna lite vänstervarv. 
Karin, Linnea, Emma och jag hade en trevlig stund med Jenny P från SSRK J/H som dirigerade oss i vänstervarv.
 
Ska bli så skönt att njuta av hotellvistelse med älskade sambon Robert, några av valpköparna med familj och alla möjliga welshägare/uppfödare i november.  
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2016-11-05 20:34:55

Åh, vilka härliga bilder på finaste Mantra! Så kul att se. Tänkte skicka en färsk bild på henne så får du se hur tanten ser ut nu för tiden. :-)
Vilken mailadress vill du att jag använder? //Ida

Svar: [email protected] använder jag :) Får jag använda bilden här på bloggen och blivande hemsidan?
waterstreams.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela