waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Ringo ❤️Myran

Publicerad 2015-07-31 00:51:52 i Allmänt,

Mellan 9.30-13.14 föddes fem hanar och två tikar av en superduktig Myran ❤️ 
Hon föll genast in i rollen som mor.


Ska bli så spännande att se vad det blir av denna lilla skara :) 


Pappa är multichampion Eastfarm's Right Here Right Now. Tack Gudrun för att jag fick låna honom, för våra glada skratt och framtidsfunderingar :) 

Mamma är min fina egenuppfödda Waterstreams I Myra Hindley ❤️ 


Bägge har A-höfter och är ögonlysta utan anmärkning ❤️ 
Ringo är som sagt var utställningschampion i flera länder.
Myran har ck och reserv-cert på sin meritlista. 

Nu söker vi några familjer som vill ha världens finaste pojkar att dela sitt liv med 😜❤️


Kommentarer

Postat av: Jan

Publicerad 2015-08-01 08:36:26

Hej!

Vilka fina valpar du fått denna sommar! Min familj är intresserade av att skaffa Welsh nästa sommar. Hur ser dina planer ut för nästa sommar? Svara gärna till min mailadress.

Mvh

Janne

Svar: Du har mail :)
waterstreams.blogg.se

Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Publicerad 2015-08-03 14:40:59

Hei! Er så nydelige valper! Har alle fått et hjem?

Svar: Hej. Nej några pojkar söker fortfarande sina familjer att flytta till i slutet på september ❤️
waterstreams.blogg.se

Postat av: Alicia Johansson

Publicerad 2015-08-03 15:44:56

Jeg har hatt amerikansk cocker tidligere og kunne tenke meg en litt større rase! Drømmer nå om en ny kompis! En venn av meg har en han hund som dette og er kjempe fornøyd med rasen! Jeg ønsker å bruke den til spor og søker og som familiehund! Jeg liker å jogge så den får være med på løpeturer😃 Bor landlig til! Hva er prisen på hund hos dere?

Svar: Hej, skicka gärna din mail adress för vidare kontakt :)
waterstreams.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-06 21:07:28

Hei! Skulle gjerne vite litt mere om disse, er interessert. Kanskje du kan sende meg en mail? Mvh Ada Johnsen, Tromsø

Svar: Du har mail :)
waterstreams.blogg.se

Postat av: Maria

Publicerad 2015-08-08 09:36:58

Hej! Jag och min sambo är eventuellt intresserade av en av de fina pojkarna. Har du en mejladress vi kan nå dig på för att berätta mer om oss? Du är också välkommen att mejla mig med frågor om du vill. Hälsningar Maria

Svar: Ni har mail
waterstreams.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela