waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

God fortsättning

Publicerad 2019-01-02 18:34:14 i Allmänt,

God fortsättning allihopa.
Hade en fantastiskt rolig nyårshelg med den både mysigaste och roligaste tryckaren med maken till Ozzy Osbournes låt "Dreamer" 💚 
Det stormade på havet, så ena stunden var det bara mys för att i nästa stund gå vågor så vi for över hela dansgolvet. Så pussar byttes mot gapskratt. TACK älskling! Bästa nyårsminnet 💚💃🏼🎉🥰

(null)

Förra året var ett ganska lugnt år på hundfronten tävlingsmässigt, så det kommer vi råda bot på i år. Vi ska försöka jaga det sista CACIB:et för Teddy också, så i morgon uppdaterar vi hans rabiesvaccin för vidare resor utomlands. 

Hämtade cacib bekräftelserna på både honom och Tajma när jag ändå höll på.

(null)

(null)

(null)
(null)
Plus att jag såg att Teddys lettiska championat godkänts av SKK också 😍 (null)
Riga-Winner registreras dock inte i SKK, men vad gör det 😍 Finaste Teddy
(null)
Gammal bild, men älskar hans uttryck 💚💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela