waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Årets Uppfödare 2019

Publicerad 2020-03-03 20:19:04 i Allmänt,

SSRK Jämtland/Härjedalen 2019.

ÅRETS UPPFÖDARE 
kennel Waterstreams

ÅRETS UTSTÄLLNINGSHUND 
1. SeU(u)Ch No UCh Wallovas Interpol
2. SeU(u)Ch No UCh Waterstreams Second Time Around 
3. SeU(u)Ch Waterstreams Dreamer (bett dem korrigera namnet då det blivit fel) 

TACK till alla som gjorde 2019 toppen! Nu är det dags att jobba på 2020 resultaten 😍🥰

Nedan lite nya och gamla bilder på några av dem som bidragit till 2019 års resultat.

(null)
"Teddy" MULTICHAMPION 
WATERSTREAMS I TED BUNDY 
Registrerade titlar under 2019 
Est Ch C.I.E 

(null)
"Bill" SEU(u)CH WATERSTREAMS DREAMER
Registrerade titlar under 2019
SEU(u)Ch


(null)
"Tajma" SEU(u)CH NOUCH 
WATERSTREAMS SECOND TIME AROUND
Registrerade titlar 2019
SEU(u)CH och NOUCH

(null)
"Zakk" SEU(u)CH NOUCH 
WALLOVAS INTERPOL
Registrerade titlar SEU(u)CH NOUCH

(null)
"Myran" SEU(u)CH NOUCH
WATERSTREAMS I MYRA HINDLEY
Registrerade titlar 2019
SEU(u)CH NOUCH



http://www.ssrk-jh.se/medlemssidor/utmärkelser/tidigare-resultat-35156063

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela