waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Ögon

Publicerad 2019-09-22 21:44:14 i Allmänt,

Idag lyste vi Myran, Himla och Luna 🥰
Alla utan anmärkning ❤️❤️
(null)

(null)
I helgen var jag och Luna på lydnadskurs i Åre.
Bästa Lena Eriksson var instruktör och hon visade oss charmtrollet Genie från Iagos kennel.

(null)
"Parasoll-Blondie" finns någonstans och väntar på att få komma fram igen 🤪😂
(null)
Snön på Åreskutan doldes av dimma 

(null)
Totally soaked på lördagen 🤪

(null)
Tre ur Twice kullen fick sina propellrar avklippta när de var hos oss och lekte 
(null)

(null)
Game of thrones kullens pappa Bilbo var på besök i Hallen
(null)
Farfar Zeke också 
(null)
Nio welshar hade riktigt roligt 💚

(null)
Fina Roxy (Waterstreams Twice The Speed)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela