waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

BIM igen

Publicerad 2019-05-04 14:10:01 i Allmänt,

Idag gled Tajma,
 SEU(u)CH NO UCH 
Waterstreams Second Time Around, in och charmade 
domare Jari Partanen så att hon blev BIM med CACIB  (null)
Zakk (Wallovas Interpol) blev slagen av en fin finsk champion, men fick med sig 
CK, reserv-cert och reserv-CACIB:et. 
(Ska ansöka om ändring till CACIB när det är registrerat på FCI eftersom Champion-hanen är internationell champion redan) 

(null)

(null)
För den uppmärksamme så står ZAKK i TIKKLASSEN 😂😂😂
Troligtvis har jag missat att ändra till hane när jag anmälde 😂. 

Vi får se vilken klass jag tyckte att han skulle gå i imorgon 😂😂🤪😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela