waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Småtjejerna

Publicerad 2019-01-18 21:09:56 i Allmänt,

Herr och fru Höök har haft en vecka tillsammans för en gångs skull. Robban har varit ledig och hängt med hundarna under dagarna hela den här veckan 💚 

Våra "småtjejer";
(null)
Luna(Wallovas No Doubt)

(null)
Himla (Don’s Driving Miss Daisy)

Veckan var aningen kylig med en massa snö.
(null)
Svårt att se men ngn decimeter snö 
kom över natten
(null)
Inte riktigt shortsväder kanske 😳

Vi passade på att ta en mystorsdag med Pulled pork och hemmagjord mexikansk Salsa Roja (på tomat inte krossade tomater) med en massa koriander och lime 😍 Sequence går numera även på telefonen 😂😂
(null)

(null)

(null)

(null)

Idag gjorde vi pizza på rester från igår. Så en Pulled pork pizza så här en fredagskväll är ju inte fel...  
Dags att boka resa också :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela