waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor ocksÄ en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, trÀnas och/eller tÀvlas bl a i viltspÄr, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utstÀllning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag Àr sektionsansvarig i JÀmtland för welshklubben. Har genomgÄtt SKKs uppfödarutbildning, Àr SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tÀvlingssekreterare och söker stÀndigt ny kunskap. Jag Àr Àven certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund Àr mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vÀnda sig till mig för hjÀlp och stöd.

Tallin Group VIII

Publicerad 2019-02-09 11:42:25 i AllmÀnt,

Teddy gjorde det igen 💚 Idag var vi pĂ„ en grupp 8 utstĂ€llning i Kristiine Spordihall och blev BĂ€st I Rasen, fick cert och sĂ„ledes blev Teddy Estnisk utstĂ€llningschampion 😍 
Min kille 💚 

SEU(u)Ch NOUCh SEVCH RldN 
Riga Winner 2017 
LVCH 
ESTCh 
Waterstreams I Ted Bundy "Teddy"

(null)

(null)

(null)

Till Roberts stora glĂ€dje hade jag blandat ihop tiderna för utstĂ€llningen.... sĂ„ vi var hĂ€r strax efter nio - och rasen skulle enligt katalogen starta tidigast 13 đŸ˜±đŸ˜ł... sĂ„ de byggde ringar nĂ€r vi kom.... Ă„ nu vĂ€ntar vi pĂ„ finalen... sĂ„ idag mĂ„ste maten vara Ă„tminstone lika god som igĂ„r för att hĂ„lla maken nöjd đŸ€ȘđŸŒ·
(null)

(null)

Kom pĂ„ att jag mĂ„ste uppdatera inlĂ€gget och rekommendera Amarillo, restaurangen som vi Ă„t pĂ„ igĂ„r 😍😍😍 (null)

(null)
Otroligt gott 💚

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela