waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Hundliv

Publicerad 2018-12-05 15:31:00 i Allmänt,

Gick upp i skogen med kameran och försökte hitta några rödvita mellan granar och buskar..
Bjuder på lite bilder från dagen. Även om bilderna inte är perfekta, så är det min fina flock <3 
 
 
Teddy (Waterstreams I Ted Bundy
 
Luna
 
Teddy- den enda som sitter kvar när man ber honom (asg)
 
 
Farbror Teddy uppskattar inte kärleken från Himla :P
 
Himla, hunden som aldrig står still på rätt ställe och tittar på sin matte....
 
 
 
Å nej, där står hon med kameran... Vi drar åt varsitt håll...
 
 
 
 
Arya (Waterstreams Arya Stark)
 
Åh min älskade Teddy <3... Teddy inte lika kärleksfull (haha)
 
 
Passar man på när Arya och Luna leker, så kan man vinna tänker Himla
Nöjdast Himla (Don's Driving Miss Daisy)
 
 
Luna (Wallovas No Doubt)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela