waterstreams.blogg.se

Har en liten uppfödning av welsh springer spaniel, en ras jag följt sedan 1993. I familjen bor också en australisk kelpie. Mina hundar lever som familjehundar, tränas och/eller tävlas bl a i viltspår, lydnad, bruks, rallylydnad, agility, utställning och specialsök/nosework. Jag följer SKK och Welsh springer spaniel klubbens regler och rekommendationer. Jag är sektionsansvarig i Jämtland för welshklubben. Har genomgått SKKs uppfödarutbildning, är SBK-instruktör, certifierad nose work instruktör, mentaltestledare, tävlingssekreterare och söker ständigt ny kunskap. Jag är även certifierad handledare för SKKs nya uppfödarutbildning. Hund är mitt största intresse och mina valpköpare kan alltid vända sig till mig för hjälp och stöd.

Ett år som fru Höök

Publicerad 2018-12-14 23:40:10 i Allmänt,

Nu har vi varit makar i ett helt år. Temperaturskillnaden förra året och i år är inte till min fördel.... förra året var det ungefär 26 grader plus, idag har det varit 20 grader MINUS 😩.

Ett år som gifta, men mer än 10 år som ett par 
💚

Under dessa 10 år har vi hunnit med Tre Karibien resor, flertalet Helsingfors, Tallinn, Åbo och Riga kryssningar,  Ungern, Tjeckien, konserter, lastbilsträffar, hundtävlingar, hundutställningar, fester, husköp plus en massa annat tillsammans... Å nu väntar 2019 på oss då vår älskade husvagn äntligen ska få komma till sin rätt. 
Tänk vilken tur att vi fann varandra, även om vägen är stenig ibland, så är det något som gör att vi inte ger upp 💚 

(null)

(null)
Blommor för att fira vår dag 💚 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
Åbo

(null)

(null)
Msc Divina 

(null)
Cayman Islands (wild stingrays)

(null)
Trondheim

(null)
Arvika

(null)
Riga

(null)
Riga

(null)
Trondheim 

(null)

(null)

Nu satsar vi på 10 år till och en massa mer minnen och resor 💚
Love You / Din Fru Höök 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela